vineri, 11 decembrie 2009

Un post pe care nu-l merit.

>> ok....scriu iar.........si...da mqtz.......sunt treaz ! incep ? .....hai sa incep..............cand am dat aici....imi imaginam ca.....dupa ruperea de anca.....voi cunoaste alte fete...........eram constient de asta........si in prezent....ce credeam...s a si intamplat...mi am facut o tona de prietene in clasa...in grupa..........si voi incepe cu eliza.....care este o super fata.....cami.....apoi......vivi...ancutza.....elisa........tamara.....diana..ioana(super fata ).....cristina...cu care am fost partener de pahar....ma rog..de sticla :))) ok ok..ne am facut praf amandoi...si ce ? .......si ma rog........deea,andreea noghi :)) am multe...multe prietene si....va spun din suflet ca...va iubesc enorm bai >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D:D<..pigmeu,.ardei >:D<.mihaitza >:D< ...ufuk....andrei farinos....vladutz...tavi..........toti cu care ma inteleg super si ma suportati............ma faceti fericit.........dar sa nu va suparati pe mine cand voi lua 10 pe linie la examene :))))))))))))) SA DEA DOMNU' ! :)) la citi am 9 asigurat ! am stiu pe ce rau e situat iasi ul !! YEEEE !!! so.....thank you guys.............desi am traversat o perioada....pfoai...daca as spune GREA...as minti.....teribil de....dureroasa...din viata mea.................din cauza voastra......usor usor......ma simt super...pe zi de trece....si daca sunt fericit....voi ma faceti >:D<>:D<>:D<>:D< ....nu stiu daca ati remarcat ....insa din mica mea lista...lipseste cineva....in mod intentionat.............apare acum....la urma..........am vazut o prima data.........hmmm....la vreo 4 zile dupa 1 octombrie....sau cel putin ..atunci am remarcat o........toate lumea-baietii....roiau un jurul ei...si auzeam : " moaa !! fii atent ! ce BUNA E AIA MICA !!!!!!!!! mamaaa frate !!! " ....sau ma rog...ceva de genul :)))))) ca de obicei......pt cei care ma cunosc....nu salivez dupa cururi sau sani..........nu s genul acela...tipic romanesc....cocalar....sau ce denumiri mai apar in decursul deceniilor......in fine.....mi am spus totusi...sa vad si eu de ce este asa laudata.......da..........arata.....superb.......nu pot minti..............cause.....damn it..i m human too...........era..la vreo 5 m de mine................hmmm....niste ochi mari..............in spatele unor ochelari........un par saten....prins in coada..........o alunitza super dulce deasupra buzei superioare.........un tricou alb si niste jeanshi...care nu prea existau..........tin minte ca desi.......era.....este de fapt.....un pitic>:D<...avea niste picioare superbe...............vreo 2-3 saptamani nu am vorbit cu ea......deoarece......nu imi place sa ma bag in seama.........si in plus.....nimic comun intre noi..................................nici macar nu stiam cum o cheama.......am aflat intr un tarziu cand....in fiecare dimineata auzeam pe holuri: " EMMMA !! EMMMA !!! EMMMA !!!!!!!!!! ".....era alex...pigmeu' :))) el mi a dat id ul ei...........spunandu mi: " bai ! nu stii niciodata ce se poate intampla !!!!! fii barbat ! " bine....el a formulat altfel..si oricum radea :))) .............so..l am luat..................nu stiam ca avem ceva lucruri in comun...care nu se spun aici...........nu stiam ca.......in spatele acelor ochi......este de fapt un suflet enorm......si un copil care pentru mine..inca nu a ajuns la maturitate................este o fata frumoasa .......o cheama emma...iar eu m am indragostit de ea...........ne intelegem super si............sunt fericit sa vad ca mai exista....fete sincere..............oameni...care nu mint..............oameni in care pot avea cu adevarat ...INCREDERE.............chiar daca doare......acum..........scriu........pentru cei care nu stiu..pentru cei care ma urasc...pentru cei care ma iubesc.......pentru cei care se roaga sa nu fiu cu ea........pentru ca............exista si astfel de oameni.........ATI CASTIGAT bai.............o spun pt voi......stiu ca atunci cand iti doresti raul cuiva si vezi ca acel cineva are parte de raul dorit...ai o satisfactie extraordinara..............emma....se va muta....repet...pt cei care nu stiti...la bucuresti......so.....ma intreb eu.......de ce mi se intampla numai mie toate astea ? . . . anyway...............trecand peste momentele triste....din viata mea........ma ridic iar...si inca ......inca sper ca va veni ziua aia...cand voi urla din tot sufletul.....ca sunt fericit................cu riscul de a rani ...unele persoane......am scris aici tot ce simt....'cause...asa sunt eu................nu pot minti............sper si cred....visand...intr o viata mai ....fericita..............luv ya pitic and...........I wish you all the best >:D< ...multumesc din suflet ca ma suporti >:D< <<

duminică, decembrie 06, 2009 . Drepturi de autor : Mqtz . Si multumesc frumos .. nu credeam ca vineva poate gandi ceva atat de frumos despre mine . :*

Un comentariu:

  1. este un post...sincer...in primul rand...l am scris stiind ca...au fost zile cand te am urmarit cu privirea..mi am dat seama ce fel de om esti...si cum te pot iubi in tot acest timp....am vorbit multe si m ai facut un om mai bun....a trecut ceva timp de cand te am vazut prima oara ... este un post pe care tu..IL MERITI.....si asta ti o spun eu....esti un om bun.....esti singura emma pe care o cunosc....vei ramane mereu in sufletul meu si voi sti ca ..in primul meu an la rise......am placut o fata....te am cunoscut....am vorbit..m ai pupat..m ai luat in brate....acum plec...mai departe ...prin viata.....iti doresc tot binele din lume si sper ca cel ce va fi pentru tine...sa te merite.....esti inca un copil..si te felicit pentru asta......a fost un timp scurt....dar suficient.....ai grija de tine si.......numai bine....

    semnat,
    mqtzu' a

    you know....I......

    RăspundețiȘtergere